Archer tower

Íjász torony

 

“Az íjász toronynak nagyobb hatótávolsága van mint a Ágyúnak, és az ágyúval ellentétben repülő egységet is tud támadni.”
 


1. szint 2. szint 3. szint 4. szint 5. szint 6. szint 7. szint 8. szint
9. szint 10. szint 11. szint 12. szint 13. szint 14. szint 15. szint
1. szint 2. szint 3. szint 4. szint 5. szint 6. szint 7. szint 8. szint
9. szint 10. szint 11. szint 12. szint 13. szint 14. szint 15. szint

  • Összefoglaló
    • Az Íjásztorony rendkívül sokoldalú eszköz. Képes földi és repülő egységeket is támadni, és kiváló lőtávolsággal rendelkezik. Ez a sokoldalúság miatt minden játékosnak a védelem sarokövét adják a tornyok.
  • Védelem
    • Az Íjásztornyok földi és repülő egységeket lenyűgöző nagy távolságból támadnak, ezért jó ötlet a falu külső peremén elhelyezni őket, így kihasználva a nagy hatótávolságot kiváló fedezést biztosít a többi védelmi eszköznek.
    • Mivel az Íjásztorony képes földi és légi egységeket is támadni, jó stratéga az összes többi védelmi legalább egy Íjásztorony hatósugarában elhelyezni.
    • Tipikusan jó ötlet az Íjásztornyokat a Ágyúk előtt fejleszteni. Bár drágábbak és többe is kerülnek, mint az azonos szintű Ágyúk, az Íjásztorony nagyobb lőtávolsággal rendelkezik, és képes légi egységeketis támadni a földi egységek mellett.
    • Bölcs dolog az Íjásztornyot egy Ágyú vagy egy Mozsárágyú mellé helyezni, mivel ez utóbbiak egyike sem tud légi egységeket támadni.
  • Támadás
    • Az teszi őket félelmetes ellenséggé, hogy tudnak támadni földi és légi egységeket egyaránt. Azonban egyszerre csak egy egységet tud támadni. Tehát így el lehet árasztani egy nagy csapat barbárralés/vagy íjásszal.
    • ballonokat célszerű távol tartani az Archer Tower-ektől, mert a lassú mozgásuk sebezhetővé teszi őket. Azonban egy jó pár ballon, már könnyen elpusztíthatja az Archer Tower-t, miközben csak egy-két ballon zuhan le. Ha az Archer Tower, az Air Defense és a Wizard Tower már el van pusztítva, akkor a ballonok -és egyéb légi egységek- könnyen elpusztíthatják a falut. Persze ebben a munkában jól jön egy kis segítség, például egy csoport íjász.

  • Változás a fejlesztések során
    • Az Archer Tower jelentős változásokon megy kereszül a 6., 11., és 12. szint során.
      • When initially constructed, the Archer Tower has an open wooden lattice supporting a flat wooden platform; an exterior wooden ladder leads from the ground to the platform level. From levels 2 through 5, the lattice structure and wooden platform both receive additional reinforcement.
      • At level 2, the Archer Tower gets 4 short posts on the top and the wood gets thicker.
      • At level 3, the Archer Tower gets gray stone paddings on the legs and the short posts connect each other.
      • At level 4, the Archer Tower has the paddings turn into supports and a small green flag is added under the platform.
      • At level 5, the Archer Tower gets stone walls connecting between each support.
      • At level 6, the lattice supports and exterior ladder is replaced with an interior staircase and solid vertical supports. The wooden platform receives stone battlements.
      • At level 7, the interior staircase is blocked off by a stone wall.
      • At level 8, the Archer Tower receives a green flag  on each side and metal at the bottom of each leg.
      • At level 9, the Archer Tower’s flags get longer and the metal on each leg turns into spikes.
      • At level 10, the flags get larger and golden plates get placed around the whole tower.
      • At level 11, the color scheme completely changes, and the battlements receive dark iron shields on each corner with stone skulls in between them.
      • At level 12, the tower gains golden guard shields on its bottom and golden spikes all over it with silver corners at the top, and shoots fire arrows.
    • The number of and apparent level of the Archers atop the tower also change with level.
      • When first constructed, the Archer Tower has a single Archer on its platform, with the appearance of a level 1 (or 2) Archer, and shoots normal arrows.
      • At level 4, a second Archer appears, however they shot flaming arrows.
      • At level 5, the Archers’ appearance is that of a level 3 (or 4) Archer and shoots flaming arrows.
      • At level 7, a third Archer appears, and shoots purple arrows.
      • At level 8, the Archers’ appearance changes to that of a level 5 Archer.
      • At level 11 and 12, the Archer‘s appearance changes to that of a level 6 Archer and they shoot fire arrows.
      • At level 13, the 3 golden guard shields fuse together into 2, becoming thicker and the silver plating on the top becomes golden instead. The plating the lower spikes are attached to become a deep crimson, and the corner shields themselves turn red. The tower also gains a gold colored base at each leg and a lighter hue on the wood on top. The interior of the tower glows red.
      • At level 14, the corner pieces turn white and now sport golden spikes, with golden chains connecting them both. The battlements themselves become bronze. Large golden spikes replace the smaller spiked braces, and the base is reinforced by a stone lining.
      • At level 15, the foundations of the tower become a two-toned smooth concrete-like material. The spikes on the foundations and the chains hanging from the battlement walls disappear, and the corner pieces become black stone with slightly smaller spikes.

  • Egyéb
    • Ahhoz, hogy legyen Archer Tower-ed, nem kell feloldva legyen az íjász a Barracks –ban.  Ha az íjászt a laborban fejleszted, akkor annak nem lesz hatása az Archer Tower-re.
    • Az Archer Tower az első védelem, ami légi egységeket (is) tud támadni.
    • Az íjászok száma az Archer Tower-en csupán esztétika. Maximum három íjász lehet a tetején, de egyszerre mindig csak egy lő.
    • Az Archer Tower az egyik olyan védelem, aminek tetején katona áll (a másik a Wizard Tower)
    • Amikor fejleszted az Archer Tower-t, akkor az íjászok eltűnnek. Úgyanígy van elmozdításkor is.

  • Ikonok leírása
– Az ikont lenyomva információkat mutat meg az Íjjásztoronyról, mint: Szint, Másodpercenkénti sebzés, Lövésenkénti sebzés, Életerő, Hatósugár, Sebzéstípus, és Kedvenc célpont.
– Az ikont lenyomva a következő szinte fejleszti az Íjjásztornyot, ha van elég nyersanyagod és egy szabad Építőd. Ha az ágyú elérte lehető legnagyobb szintjét, az ikon nem látszódik.
– Az ikont lenyomva azonnal befejezi a fejlesztést, a látható számú Gemért cserébe. Az ikon csak akkor látszódik, ha egy fejlesztés van folyamatban.
– Az ikont lenyomva megszakítja a folyamatban lévő fejlesztést. Az ikon csak akkor látszódik, ha egy fejlesztés van folyamatban.
Ha megérinti ezt az ikont, a Archer Tower fejlesztése gyorstüzelővé elindul, ha eléggé felfejlesztetted már, elég erőforrással és szabad “Master Builderrel” rendelkezzen. Ha bármelyik Archer Tower már elkészült, ez az ikon nem fog megjelenni.
Ez az ikon tájékoztat arról, hogy a Archer Tower nem alakítható át, mert nem kellően fejlesztett még. Az ikon megérintésével megmutatja a szükséges szintet, hogy mennyi szükséges még. Ha bármelyik Archer Tower már elkészült, ez az ikon nem fog megjelenni.
Ezt az ikont megérintve a Archer Tower Gyors tüzelés módba kapcsol. Ez az ikon csak akkor jelenik meg, ha a Archer Tower feláll, és Normál módban van.
Ezt az ikont megérintve a Archer Tower a Normál módba kapcsol. Ez az ikon csak akkor jelenik meg, ha a Archer Tower lemegy, és Gyors tüzelés módban van.
Town Hallszint 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Elérhető 0 1 1 2 3 3 4 5 6 7 8
Méret
3×3
Szint Másodpercenkénti sebzés Lövésenkénti sebzés Életerő Ár Építési idő Kapott ,,Experience’’ Szükséges Town Hall szint
1 11 5.5 380 1,000 1 perc 7 2
2 15 7.5 420 2,000 30 perc 42 2
3 19 9.5 460 5,000 45 perc 51 3
4 25 12.5 500 20,000 4 óra 120 4
5 30 15 540 80,000 12 óra 207 5
6 35 17.5 580 180,000 1 nap 293 5
7 42 21 630 360,000 2 nap 415 6
8 48 24 690 720,000 3 nap 509 7
9 56 28 750 1,000,000 4 nap 587 8
10 65 32.5 810 2,000,000 5 nap 657 8
11 75 37.5 890 3,500,000 6 nap 720 9
12 86 43 970 5,000,000 7 nap 777 10
13 98 49 1,050 6,500,000 8 nap 831 10
14 110 55 1,130 8,000,000 9 nap 881 11
15 120 60 1,230 9,500,000 10 nap 929 11
Ár Gear Up Time Home Village/Archer Tower szint szükséges Builder Base/Archer Tower szint szükséges
4,000,000 7 nap 10 6
Sugár Támadási Sebesség Sebzéstípus Célpont
10 0.5 mp Egy célpont Földi és légi
Town Hallszint 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Elérhető 0 1 1 2 3 3 4 5 6 7 8
Méret
3×3
Szint Másodpercenkénti sebzés Lövésenkénti sebzés Életerő Ár Építési idő Kapott ,,Experience’’ Szükséges Town Hall szint
1 N/A N/A 380 1,000 1 perc 7 2
2 N/A N/A 420 2,000 30 perc 42 2
3 N/A N/A 460 5,000 45 perc 51 3
4 N/A N/A 500 20,000 4 óra 120 4
5 N/A N/A 540 80,000 12 óra 207 5
6 N/A N/A 580 180,000 1 nap 293 5
7 N/A N/A 630 360,000 2 nap 415 6
8 N/A N/A 690 720,000 3 nap 509 7
9 N/A N/A 750 1,000,000 4 nap 587 8
10 130 32.5 810 2,000,000 5 nap 657 8
11 150 37.5 890 3,500,000 6 nap 720 9
12 172 43 970 5,000,000 7 nap 777 10
13 196 49 1,050 6,500,000 8 nap 831 10
14 220 55 1,130 8,000,000 9 nap 881 11
15 240 60 1,230 9,500,000 10 nap 929 11
Ár Gear Up Time Home Village/Archer Tower szint szükséges Builder Base/Archer Tower szint szükséges
4,000,000 7 nap 10 6
Sugár Támadási Sebesség Sebzéstípus Célpont
7 0.25s Egy célpont Földi és légi