Clan War súlykalkulátor és a taktikailag legjobb fejlesztési sorrend a klánháborúk szempontjából
Most megmutatjuk neked, hogy a klán háborús súlyodat, hogyan tudod a legoptimálisabb szinten tartani a fejlesztések során. Mivel a Supercell mostanában is változtatott a játékosok clan war erejének súlyozásán, úgy gondoltuk hogy itt az ideje, újra megvizsgálni a dolgot, és megosztani veletek az összes új adatot.
Meg kellett változtatnunk néhány számot a cikkben, ami időközben megváltoztatott!!!
Naprakész – a 2018. márciusi frissítés
A nagy változások:
- Az X-Bow -ok nagyobb súlyt kaptak / 1.szint (900 – > 900); 2.szint (1300 – > 1600); 3.szint (1500 – > 2100); 4.szint (1600 – > 2400); 5.szint (1897 – > 2500)/
- Az Inferno Tower -ek súlya csökkent / 1.szint (2950 – > 1950); 2.szint (3250 – > 3250); 3.szint (3550 – > 3549); 4.szint (3850 – > 3847); 5.szint (5145 – > 4145)/
- Az Eagle Artillery nőtt / 1.szint (5200 – > 5700); 2.szint (10200 – > 11200)/
- A Balloon nőtt/ 7.szint (1021 – > 1120)/,
- a Wall Breaker nőtt/ 7.szint (691 – > 700)/,
- a Valkyrie nőtt/ 5.szint (791 – > 801), új 6.szint (1051)/,
- a Golem nőtt/ 6.szint (1730 – 1730), új 7.szint (2331)/,
- a Miner nőtt/ 5.szint (1800 -> 1876)/,
- a Bowler sokat nőtt/ 3.szint (1800 – > 4800)/,
- a Lava Hound sokat nőtt/ 4.szint (1170 – 2500)/
- a Witch csökkent / 3.szint (3000 – > 2250)/
A háborús súly és a klán háborús csaták alapjai
A “háborús súly” a klán háborúkban a csapatoknak, varázslatoknak, hősöknek, csapdáknak, falaknak a számszerű értéke. Ezen elemek bármelyikének frissítése növeli a súlyukat.
Minden elem típusának eltérő súlya van, és az egyes elemek fejlesztésének súlya változhat minden szinten.
A bázisod minden csapata, varázslat, hős, csapda, fal és védelem súlya az alapsúly.
A háborús keresés során a Clash of Clans játék kereső algoritmusa összeadja a háborúban részt vevő összes klántag háborús súlyát. Ez a teljes a háborús súly. A keresés során hasonló klánsúlyú csapatot keres ellenetek. Ez azt jelenti, hogy minél alacsonyabb a klánháborús súlya a csapatodnak, akik részt vesznek a war-ban, annál könnyebb lesz a háborús ellenfeletek.
A súlyok ismerete lehetővé teszi számunkra, hogy kiválaszthassuk azokat a frissítéseket, amelyeket hamarabb, vagy később célszerű fejleszteni. Így jobban képben lehetünk, hogy mennyire leszünk hasznára, vagy tolunk ki a klánunkkal, ha minket is indítani akarnának a klánháborúkban.
Vannak olyan hardcore módszerek, mint a “MiniMax” ,vagy a “Defenseless” bázisok (Kimaxolt TH és egy fajta támadócsapat, de nincsenek falak és védelmi épületek), de a Supercell nemrégiben lépéseket tett ellenük és csökkentette a jelentőségüket, hogy ne rontsák a játékélményt a normálisan játszóknak.
Elemsúly és alapsúly táblázat
A következő táblázatokban láthatod, hogy egy-egy elem mekkora háborús súlyúvá válik a fejlesztéssel.
Fontos! Kérjük, vedd figyelembe, hogy ezek a számok a játékfájlokból származnak, és bár a War kereső algoritmusban nagyrészt beleszámítanak, de nem csak kizárólagos módon. (Pl. a kereső próbál hasonló TH szintekkel rendelkező klánokkal összesorsolni), de ezek a számok remekül megmutatják, hogy hogyan mérik a különböző épületek erejét.
Az alábbi táblázat számértékei az adott elem szintjéhez tartozó háborús súlyt mutatják.
Védelmi épületek háborús súlya
Szint | ||||||
1. szint | 100 | 100 | 450 | 50 | 450 | 100 |
2. szint | 199 | 199 | 885 | 99 | 870 | 199 |
3. szint | 297 | 297 | 1290 | 147 | 1260 | 297 |
4. szint | 395 | 395 | 1665 | 195 | 1550 | 395 |
5. szint | 491 | 491 | 2021 | 241 | 1841 | 491 |
6. szint | 587 | 587 | 2326 | 287 | 2131 | 587 |
7. szint | 680 | 681 | 2612 | 331 | 2421 | 681 |
8. szint | 772 | 775 | 2867 | 375 | 2712 | 775 |
9. szint | 862 | 868 | 3093 | 418 | 3002 | 868 |
10. szint | 950 | 960 | 3289 | – | 3293 | – |
11. szint | 970 | 985 | – | – | – | – |
12. szint | 989 | 1009 | – | – | – | – |
13. szint | 1007 | 1031 | – | – | – | – |
14. szint | 1024 | 1053 | – | – | – | – |
15. szint | 1040 | 1075 | – | – | – | – |
Szint | ||||||
1. szint | 20 | 400 | 900 | 1950 | 5700 | |
2. szint | 39 | 820 | 1600 | 3250 | 11200 | |
3. szint | 57 | 1260 | 2100 | 3549 | – | |
4. szint | 75 | 1720 | 2400 | 3847 | – | |
5. szint | 91 | 2201 | 2500 | 4145 | – | |
6. szint | 107 | 2741 | – | – | – | |
7. szint | 121 | – | – | – | – |
Csapdák háborús súlya
Szint | ||||||
1. szint | 25 | 150 | 25 | 100 | 150 | 80 |
2. szint | 49 | 299 | 51 | 199 | 299 | 159 |
3. szint | 72 | 447 | 78 | 297 | 447 | 237 |
4. szint | 95 | 595 | 107 | 395 | – | – |
5. szint | 116 | – | 136 | – | – | – |
6. szint | 137 | – | – | – | – | – |
Hősök
Itt látható a hozzáadott súly minden frissített szinten:
Szint | |||
1-19. Szint | 40 | 50 | 100 |
Szint 20-45 | 20 | 35 | – |
Szint 46-50 | 15 | 20 | – |
Varázslatok háborús súlya
Szint | ||||||
1. szint | 60 | 230 | 100 | 200 | 1000 | 300 |
2. szint | 125 | 445 | 195 | 700 | 1999 | 630 |
3. szint | 195 | 645 | 285 | 800 | 2997 | 990 |
4. szint | 270 | 830 | 370 | – | 3994 | 1380 |
5. szint | 351 | 1001 | 451 | – | 4991 | 1801 |
6. szint | 436 | 1156 | – | – | 5986 | – |
7. szint | 527 | 1297 | – | – | – | – |
<tr”>2. szint335295480365
Szint | ||||
1. szint | 160 | 150 | 240 | 175 |
3. szint | 525 | 435 | 720 | 570 |
4. szint | 730 | 570 | 960 | 785 |
5. szint | 951 | – | – | – |
A katonák háborús súlya
Szint | ||||||
1. szint | 100 | 150 | 120 | 50 | 100 | 100 |
2. szint | 200 | 300 | 240 | 100 | 200 | 220 |
3. szint | 300 | 450 | 360 | 150 | 300 | 360 |
4. szint | 390 | 590 | 510 | 195 | 400 | 520 |
5. szint | 470 | 720 | 685 | 239 | 500 | 700 |
6. szint | 541 | 840 | 886 | 283 | 600 | 900 |
7. szint | 601 | 950 | 1111 | 325 | 700 | 1120 |
8. szint | – | – | 1362 | – | – | – |
Szint | ||||||
1. szint | 150 | 180 | 170 | 120 | 150 | 225 |
2. szint | 300 | 370 | 340 | 270 | 350 | 525 |
3. szint | 450 | 570 | 510 | 450 | 600 | 900 |
4. szint | 599 | 791 | 785 | 661 | 900 | 1350 |
5. szint | 747 | 1031 | 1235 | 1011 | 1251 | 1876 |
6. szint | 895 | – | 1715 | 1361 | – | – |
7. szint | 1041 | – | – | – | – | – |
8. szint | 1187 | – | – | – | – | – |
Szint | |||||||
1. szint | 120 | 120 | 100 | 170 | 1000 | 1000 | 1400 |
2. szint | 240 | 250 | 230 | 340 | 1750 | 1750 | 3000 |
3. szint | 360 | 390 | 390 | 560 | 2250 | 2250 | 4800 |
4. szint | 475 | 540 | 580 | 830 | – | 2500 | – |
5. szint | 585 | 740 | 801 | 1230 | – | – | – |
6. szint | 690 | 990 | 1051 | 1730 | – | – | – |
7. szint | 791 | 1291 | – | 2331 | – | – | – |
Fal Szintek
Szint | 1 db fal háború súlya | Arany | Összesített Arany költség | Elixír | Összesített Elixír költség | Életerő | Town Hall szint szükséges |
1 | 8.0 | 50 | 50 | N/A | N/A | 300 | 2 |
2 | 16.0 | 1,000 | 1,050 | N/A | N/A | 500 | 2 |
3 | 20.0 | 5,000 | 6,050 | N/A | N/A | 700 | 3 |
4 | 22.7 | 10,000 | 16,050 | N/A | N/A | 900 | 4 |
5 | 24.7 | 30,000 | 46,050 | N/A | N/A | 1,400 | 5 |
6 | 26.3 | 75,000 | 121,050 | N/A | N/A | 2,000 | 6 |
7 | 27.4 | 200,000 | 321,050 | N/A | N/A | 2,500 | 7 |
8 | 28.3 | 500,000 | 821,050 | N/A | N/A | 3,000 | 8 |
9 | 29.1 | 1,000,000 | 1,821,050 | 1,000,000 | 1,000,000 | 4,000 | 9 |
10 | 29.8 | 2,000,000 | 3,821,050 | 2,000,000 | 3,000,000 | 5,500 | 9 |
11 | 30.5 | 3,000,000 | 6,821,050 | 3,000,000 | 6,000,000 | 7,000 | 10 |
12 | 33.2 | 4,000,000 | 10,821,050 | 4,000,000 | 10,000,000 | 8,500 | 11 |
Minden elem súlya 100% -ban pontos a cikk íráskor. A Supercell azonban folyamatosan dolgozik a játék egyensúlyában tartásán, és a számok váratlanul megváltozhatnak. Minden frissítést közzéteszünk, amint rendelkezésre állnak.
Barakkok és varázslatok
Amit elsőre érdemes észrevenni, hogy a Spell factory, a Dark Spell Factory, a Barack és a Dark Barack épületek nem rendelkeznek semmiféle súllyal.
Azonban minden katonai egység és varázslat amit ezeknek a fejlesztésével feloldasz nagyban növeli a háborús súlyt.
Gyors tippek a megfelelő fejlesztési sorrendre
- Az Army Camp, a Laboratórium és a Klán kastély nem rendelkezik háborús súllyal. Ezek maximális szinten tartása éppen ezért minden egyes városháza szinten elengedhetetlenül fontos.
- A fejlesztéssel hozzáadott legkisebb súllyal, az Air Defense és az Air Sweeper rendelkezik. Szinte alig van súlyuk a war szempontjából. A bombák, a kidobó csapdák és a csontvázak szintén kiválóan alacsony értékekkel rendelkeznek. Tartsd őket mindig a lehető legmagasabb szintre fejlesztve.
- Elsőnek az “Egyéni Sebzőket” fejleszd fel (Hidden Tesla, Archer Towers, stb.) A “Területi Sebző” fejlesztésekkel szemben mindig sokkal kisebb a súllyal rendelkeznek. Gyakran lehet frissíteni egy szinttel fentebb 6 vagy 7 db egyéni sebzőt is, amíg ugyanakkora hozzáadott háborús súlyt már egyetlen területi sebző szintléptetésével elérnénk.
A Freeze Spell, a Witch, az X-Bow, az Inferno Towers és az Eagle Artillery = 5 fejlesztés amivel csak óvatosan. Az 5 elem megvásárlása vagy fejlesztése jelentősen növeli a háborús súlyodat. Soha nem szabad megvásárolni vagy frissíteni, amíg feltétlenül nem szükséges.- A negyedik pontot javítanom kell, a változások fényében: Freeze Spell, a Bowler , (az új szintjeivel Golem és a Lava Hound se kutya 😀 ), az X-Bow, az Inferno Towers és az Eagle Artillery (extra durván 11200 pont!!!) = 5 fejlesztés amivel csak óvatosan. Az 5 elem megvásárlása vagy fejlesztése jelentősen növeli a háborús súlyodat. Soha nem szabad megvásárolni vagy frissíteni, amíg feltétlenül nem szükséges.
Következtetés
Légy okos a frissítésekkel kapcsolatban! Nincs értelme frissíteni a Boszorkányt Bowlert vagy a Freeze Spellt, ha még nem tervezed használni őket. Úgy általában minden egység és varázslat fejlesztéséről elmondható, legyen az a goblin, pekka, vagy a klónozó varázslat, hogyha nem ismersz taktikát amiben használni tudnád őket, akkor állj meg a fejlesztésükkel. Gyakran látni olyan TH11-es játékosokat is akiknek egyes szintű a pekka-juk, mert sosem használják. Törekedj erre Te is!
Gondold át, hogy milyen sorrendben érdemes fejlesztened, figyelj oda frissítéssekkel járó háborús súlyokra!
Bármilyen kérdésed van feltétlenül kérdezd meg, és mindent megteszünk, hogy azonnal válaszoljunk neked.
Harcra fel!
A szerzőről
Hozzászólás (2)
Hozzászólások lezárva.
Nagyon hasznos kis web.
Sokat segít by: Phoenix Hungary
Ezek alapján kissé összeférhetetlen, hogy egyszerre tudjon működni ez a dolog, és ugyanakkor tudjanak valamit tenni a védelem nélküli bázisok ellen, nemde?
Mit tudtok, sikerül valamit bevezetni a defenseless bázisok ellen? vagy érdemes még használni őket?
Előre is köszi a választ!