Clan War súlykalkulátor és a taktikailag legjobb fejlesztési sorrend a klánháborúk szempontjából

Most megmutatjuk neked, hogy a klán háborús súlyodat, hogyan tudod a legoptimálisabb szinten tartani a fejlesztések során. Mivel a Supercell mostanában is változtatott a játékosok clan war erejének súlyozásán, úgy gondoltuk hogy itt az ideje, újra megvizsgálni a dolgot, és megosztani veletek az összes új adatot.

Meg kellett változtatnunk néhány számot a cikkben, ami időközben megváltoztatott!!! 

Naprakész – a 2018. márciusi frissítés 

A nagy változások:

  • Az X-Bow -ok nagyobb súlyt kaptak / 1.szint (900 – > 900); 2.szint (1300 – > 1600); 3.szint (1500 – > 2100); 4.szint (1600 – > 2400); 5.szint (1897 – > 2500)/
  • Az Inferno Tower -ek súlya csökkent / 1.szint (2950 – > 1950); 2.szint (3250 – > 3250); 3.szint (3550 – > 3549); 4.szint (3850 – > 3847); 5.szint (5145 – > 4145)/
  • Az Eagle Artillery nőtt / 1.szint (5200 – > 5700); 2.szint (10200 – > 11200)/
  • A Balloon nőtt/ 7.szint (1021 – > 1120)/,
  • a Wall Breaker nőtt/ 7.szint (691 – > 700)/,
  • a Valkyrie nőtt/ 5.szint (791 – > 801), új 6.szint (1051)/,
  • a Golem nőtt/ 6.szint (1730 –  1730), új 7.szint (2331)/,
  • a Miner nőtt/ 5.szint (1800 ->  1876)/,
  • a Bowler sokat nőtt/ 3.szint (1800 – > 4800)/,
  • a Lava Hound sokat nőtt/ 4.szint (1170 –  2500)/
  • a Witch csökkent / 3.szint (3000 – > 2250)/

A háborús súly és a klán háborús csaták alapjai

A “háborús súly” a klán háborúkban a csapatoknak, varázslatoknak, hősöknek, csapdáknak, falaknak a számszerű értéke. Ezen elemek bármelyikének frissítése növeli a súlyukat.

Minden elem típusának eltérő súlya van, és az egyes elemek fejlesztésének súlya változhat minden szinten.

A bázisod minden csapata, varázslat, hős, csapda, fal és védelem súlya az alapsúly.

A háborús keresés során a Clash of Clans játék kereső algoritmusa összeadja a háborúban részt vevő összes klántag háborús súlyát. Ez a teljes a háborús súly. A keresés során hasonló klánsúlyú csapatot keres ellenetek. Ez azt jelenti, hogy minél alacsonyabb a klánháborús súlya a csapatodnak, akik részt vesznek a war-ban, annál könnyebb lesz a háborús ellenfeletek.

A súlyok ismerete lehetővé teszi számunkra, hogy kiválaszthassuk azokat a frissítéseket, amelyeket hamarabb, vagy később célszerű fejleszteni. Így jobban képben lehetünk, hogy mennyire leszünk hasznára, vagy tolunk ki a klánunkkal, ha minket is indítani akarnának a klánháborúkban.

Azáltal, hogy az alacsonyabb súlyú elemeket fejleszted először, a bázisod továbbra is erőteljesen növekszik, anélkül, hogy túl nagy súlyt adna hozzá a klánotok háborús súlyához. A háború súly optimális szintet tartása megakadályozza, hogy nehezebb ellenfeleket kapjon a csapatotok a klánháborúk során.

Vannak olyan hardcore módszerek, mint a “MiniMax” ,vagy a “Defenseless” bázisok (Kimaxolt TH és egy fajta támadócsapat, de nincsenek falak és védelmi épületek), de a Supercell nemrégiben lépéseket tett ellenük és csökkentette a jelentőségüket, hogy ne rontsák a játékélményt a normálisan játszóknak.

Elemsúly és alapsúly táblázat

A következő táblázatokban láthatod, hogy egy-egy elem mekkora háborús súlyúvá válik a fejlesztéssel.

Fontos! Kérjük, vedd figyelembe, hogy ezek a számok a játékfájlokból származnak, és bár a War kereső algoritmusban nagyrészt beleszámítanak, de nem csak kizárólagos módon. (Pl. a kereső próbál hasonló TH szintekkel rendelkező klánokkal összesorsolni), de ezek a számok remekül megmutatják, hogy hogyan mérik a különböző épületek erejét.

Az alábbi táblázat számértékei az adott elem szintjéhez tartozó háborús súlyt mutatják.

Védelmi épületek háborús súlya

Szint
1. szint 100 100 450 50 450 100
2. szint 199 199 885 99 870 199
3. szint 297 297 1290 147 1260 297
4. szint 395 395 1665 195 1550 395
5. szint 491 491 2021 241 1841 491
6. szint 587 587 2326 287 2131 587
7. szint 680 681 2612 331 2421 681
8. szint 772 775 2867 375 2712 775
9. szint 862 868 3093 418 3002 868
10. szint 950 960 3289 3293
11. szint 970 985
12. szint 989 1009
13. szint 1007 1031
14. szint 1024 1053
15. szint 1040 1075
Szint
1. szint 20 400 900 1950 5700
2. szint 39 820 1600 3250 11200
3. szint 57 1260 2100 3549
4. szint 75 1720 2400 3847
5. szint 91 2201 2500 4145
6. szint 107 2741
7. szint 121

Csapdák háborús súlya

Szint
1. szint 25 150 25 100 150 80
2. szint 49 299 51 199 299 159
3. szint 72 447 78 297 447 237
4. szint 95 595 107 395
5. szint 116 136
6. szint 137

Hősök

Itt látható a hozzáadott súly minden frissített szinten:

Szint
1-19. Szint 40 50 100
Szint 20-45 20 35
Szint 46-50 15 20

Varázslatok háborús súlya

Szint
1. szint 60 230 100 200 1000 300
2. szint 125 445 195 700 1999 630
3. szint 195 645 285 800 2997 990
4. szint 270 830 370 3994 1380
5. szint 351 1001 451 4991 1801
6. szint 436 1156 5986
7. szint 527 1297

<tr”>2. szint335295480365

Szint
1. szint 160 150 240 175
3. szint 525 435 720 570
4. szint 730 570 960 785
5. szint 951

A katonák háborús súlya

Szint
1. szint 100 150 120 50 100 100
2. szint 200 300 240 100 200 220
3. szint 300 450 360 150 300 360
4. szint 390 590 510 195 400 520
5. szint 470 720 685 239 500 700
6. szint 541 840 886 283 600 900
7. szint 601 950 1111 325 700 1120
8. szint 1362
Szint
1. szint 150 180 170 120 150 225
2. szint 300 370 340 270 350 525
3. szint 450 570 510 450 600 900
4. szint 599 791 785 661 900 1350
5. szint 747 1031 1235 1011 1251 1876
6. szint 895 1715 1361
7. szint 1041
8. szint 1187
Szint
1. szint 120 120 100 170 1000 1000 1400
2. szint 240 250 230 340 1750 1750 3000
3. szint 360 390 390 560 2250 2250 4800
4. szint 475 540 580 830 2500
5. szint 585 740 801 1230
6. szint 690 990 1051 1730
7. szint 791 1291 2331

Fal Szintek

Szint 1 db fal háború súlya Arany Összesített Arany költség Elixír Összesített Elixír költség Életerő Town Hall szint szükséges
1 8.0 50 50 N/A N/A 300 2
2 16.0 1,000 1,050 N/A N/A 500 2
3 20.0 5,000 6,050 N/A N/A 700 3
4 22.7 10,000 16,050 N/A N/A 900 4
5 24.7 30,000 46,050 N/A N/A 1,400 5
6 26.3 75,000 121,050 N/A N/A 2,000 6
7 27.4 200,000 321,050 N/A N/A 2,500 7
8 28.3 500,000 821,050 N/A N/A 3,000 8
9 29.1 1,000,000 1,821,050 1,000,000 1,000,000 4,000 9
10 29.8 2,000,000 3,821,050 2,000,000 3,000,000 5,500 9
11 30.5 3,000,000 6,821,050 3,000,000 6,000,000 7,000 10
12 33.2 4,000,000 10,821,050 4,000,000 10,000,000 8,500 11

Minden elem súlya 100% -ban pontos a cikk íráskor. A Supercell azonban folyamatosan dolgozik a játék egyensúlyában tartásán, és a számok váratlanul megváltozhatnak. Minden frissítést közzéteszünk, amint rendelkezésre állnak.

Barakkok és varázslatok

Amit elsőre érdemes észrevenni, hogy a Spell factory, a Dark Spell Factory, a Barack és a Dark Barack épületek nem rendelkeznek semmiféle súllyal.

Azonban minden katonai egység és varázslat amit ezeknek a fejlesztésével feloldasz nagyban növeli a háborús súlyt.

Gyors tippek a megfelelő fejlesztési sorrendre

  1. Az Army Camp, a Laboratórium és a Klán kastély nem rendelkezik háborús súllyal. Ezek maximális szinten tartása éppen ezért minden egyes városháza szinten elengedhetetlenül fontos.
  2. A fejlesztéssel hozzáadott legkisebb súllyal, az Air Defense és az Air Sweeper rendelkezik. Szinte alig van súlyuk a war szempontjából. A bombák, a kidobó csapdák és a csontvázak szintén kiválóan alacsony értékekkel rendelkeznek. Tartsd őket mindig a lehető legmagasabb szintre fejlesztve.
  3. Elsőnek az “Egyéni Sebzőket” fejleszd fel (Hidden Tesla, Archer Towers, stb.) A “Területi Sebző” fejlesztésekkel szemben mindig sokkal kisebb a súllyal rendelkeznek. Gyakran lehet frissíteni egy szinttel fentebb 6 vagy 7 db egyéni sebzőt is, amíg ugyanakkora hozzáadott háborús súlyt már egyetlen területi sebző szintléptetésével elérnénk.
  4. A Freeze Spell, a Witch, az X-Bow, az Inferno Towers és az Eagle Artillery = 5 fejlesztés amivel csak óvatosan. Az 5 elem megvásárlása vagy fejlesztése jelentősen növeli a háborús súlyodat. Soha nem szabad megvásárolni vagy frissíteni, amíg feltétlenül nem szükséges.
  5. A negyedik pontot javítanom kell, a változások fényében: Freeze Spell, a Bowler , (az új szintjeivel Golem és a Lava Hound se kutya 😀 ), az X-Bow, az Inferno Towers és az Eagle Artillery (extra durván 11200 pont!!!) = 5 fejlesztés amivel csak óvatosan. Az 5 elem megvásárlása vagy fejlesztése jelentősen növeli a háborús súlyodat. Soha nem szabad megvásárolni vagy frissíteni, amíg feltétlenül nem szükséges.

Következtetés

Légy okos a frissítésekkel kapcsolatban! Nincs értelme frissíteni a Boszorkányt Bowlert vagy a Freeze Spellt, ha még nem tervezed használni őket. Úgy általában minden egység és varázslat fejlesztéséről elmondható, legyen az a goblin, pekka, vagy a klónozó varázslat, hogyha nem ismersz taktikát amiben használni tudnád őket, akkor állj meg a fejlesztésükkel. Gyakran látni olyan TH11-es játékosokat is akiknek egyes szintű a pekka-juk, mert sosem használják. Törekedj erre Te is!

Gondold át, hogy milyen sorrendben érdemes fejlesztened, figyelj oda frissítéssekkel járó háborús súlyokra!

Bármilyen kérdésed van feltétlenül kérdezd meg, és mindent megteszünk, hogy azonnal válaszoljunk neked.

Harcra fel!

(Visited 1361 times, 1 visits today)

A szerzőről

RendszerUr A Miskolc/Borsod klán harcosa és alapítója vagyok 🙂 Pozíció: Leader TH: 11-es és BH: 7-es

Hozzászólás (2)

  1. Ezek alapján kissé összeférhetetlen, hogy egyszerre tudjon működni ez a dolog, és ugyanakkor tudjanak valamit tenni a védelem nélküli bázisok ellen, nemde?
    Mit tudtok, sikerül valamit bevezetni a defenseless bázisok ellen? vagy érdemes még használni őket?
    Előre is köszi a választ!

HOZZÁSZÓLÁSOK

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

kettő × öt =